Förberett lite frågor

kopierat från Eriks blogg

Idag har jag förberett lite frågor inför morgondagen då vi ska ha träff med fotbollsgruppen.
Jag kommer ställa frågor till dem om delegering, ansvar, tid, plats m.m.
Sen har jag tagit fram en fotbollsritning ifall de vill diskutera positioner och taktik :)

Vid lunchtid kom det rejäla åskblixtar och regnskurar. Jag fick stanna kvar lite längre på restaurangen. Jag var hungrig på ris idag men de andra valde äta nudlar. Varje dag äter vi ris eller nudlar eller både och.

Senare på kvällen besökte vi Oudalays systers hem. Det var jättefint och stort. En döv kille från Tyskland är på besök här i Laos. Oudalay hjälper honom och ta sig fram. Han var jättelätt att prata med och rolig!! Full med energi!

Här ett gruppfoto av oss som var hos Oudalays syster Oudalam.

Härlig stämning!

Hur har ni det i Sverige?

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi har det bra i Sverige, inte lika roligt som ni men det rullar på fint här!

Sommaren är snart här...



Roligt att läsa om era äventyr i Laos!

2009-05-13 @ 18:12:53
URL: http://juu.blogg.se/
Postat av: Johannes

Bara bra, tack! Var på möte med Socialdemokraterna angående deras jobb -politik i måndags. Mycket givande möte med intressanta diskussioner. Men det är klart, en Laos -vistelse hade ju varit helt fel...

Hoppas att ni har det bra!

2009-05-13 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0