Bilder från teckenspråks aktiviteten

tsp5

Hörande barn mellan 7-14 år deltog på teckenspråksaktiviteten. Totalt var det 23 barn. Stort intresse!!


tsp4

Jag tror de tecknade någon barnramsa här...

tsp3
Jag och en pojke ställer frågor till varandra.  Bl.a. namn, ålder och varifrån jag  kommer.
tsp2
Monita lär pojken siffrorna. Här tecknar han  10.

teckenspråk 1

De fyra personer som står åt vänster skötte aktiviteten galant!

Detta inlägg hör ihop med föregående inlägg. Blev problem med förra inlägget att lägga upp bilderna.

 

/ Erik


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att se bilder från ditt arbete =)

Massa varma sverigekramar!

2009-06-25 @ 21:04:58
Postat av: Jossy

Bravo! Hoppas att det går bra för dig.

2009-06-27 @ 21:36:23
Postat av: Sofia

Roligt att se bilder från en sån stor aktivitet och kul att hörande barn vill lära sig teckna. :)



Hoppas de fortsätter lära sig mer. :D



Kram kram

2009-06-27 @ 21:54:35
Postat av: Carro

Hej Erik!

Vilka gulliga barn:) På tal om gullig såg jag en ursöt skogsmus igår när din mor, min mor, och jag var och rotade på jula loppis. Den var högst tre cm lång och jag höll i den! Ska lägga upp en bild på fb.. Skönt att höra att du mår bra i alla strapatser. Kram

2009-06-29 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0