demokrati, fattigdom, filmvisning

Det har nästan gått tre dagar på kursen nu. Vi har undervisning i demokrati, fattigdomens perspektiv, förståelse för problem utifrån flera synviklar.

För egen del (Erik) tycker jag att den fasta slingan fungerar sämre än att använda den portabla UH-slingan. Det är för att jag tycker att slingan är svag. Jag föredrar att använda högtalarsystemet istället det blir starkare. Men samtidigt blir det större risk för störningar och ovidkommande ljud som t.ex prassel, stolar som skrapar, pennor som tappas m.m.

Jag har inte lyckats få portabla slingan. Jag menar den slinga som är från UH med alla mottagare och micar. Har inte fått den och funka. Så både jag och Sara missar en hel del. Jag missar mest på pga slingan och sara och jag missar vad folk som sitter en bit bort säger för de glömmer micen och så.

Det är lite besvärligt. Vore bra om man kunde få igång UH-slingan. Får göra nytt försök imorgon med att byta kanaler och annat så kanske det fungerar.. hmpf.

Nu ska vi snart äta kvällsmat och senare på kvällen finns det möjligheter att spela volleyboll och inomhusfotboll. Jag själv är gärna med på volleybollen och få röra på sig lite :-)

/ Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0