Bilder&Film



De senaste kvällarna har jag ätit tillsammans med några som jag jobbar med samt andra personer jag lärt känna här i Vientiane. I onsdags åt vi på en restaurang i närheten av Mekongfloden och efter det gick vi ock tog en efterätt i form av färsk frukt. Igår torsdag var vi hemma hos Monita och hade det trevligt. Jag tog dessutom med filmkamera och ni ska få se en film som jag spelade in. Jag har ikväll suttit och lekt med redigeringsprogrammet och vet nu hur man lägger in text och musik, någorlunda i alla fall. Först några bilder...



Ja, här har ni då filmen, som mest är gjord för att testa redigeringsprogrammet.



Imorgon blir det Thailand och fixa nytt visum i Nong Khai, på andra sidan av Mekongfloden vid Friendship Bridge.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt att se en film! :)



Såg ut som ni hade en trevlig kväll!!

2009-05-18 @ 12:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.