Lördag

Idag är det lördag.

Jag har varit och badat i en vattenpark inte långt från där jag bor. Det var helt okey park med rutschkana och pooler. Misstänker att vattnet inte är lika rent som jag är van vid (jag simmade under vattnet och såg bara några meter framåt).

Har bränt mig litegrann på ryggen trodde inte det skulle vara så farligt och sola men tänkte inte på att man får sol även om man står i poolen och blottar sig för solen. Men men ingen fara med mig.



Handlat lite smågrejer på LITECC. De har öppet en vecka i månaden med en massa som står och säljer diverse grejer. Där kan man pruta och förhandla. Det är mycket kläder där men också smink, filmer, skruvmejslar m.m. Kul och gå runt och titta där man blir riktigt yr till slut :)

Jag, Oudalay och Sara har ätit mat på kvällen och senare en fruitshake. Jättegott!

Kommentarer
Postat av: AKK

Du har - eftertankens kranka rodnad. Hoppas den inte besvärar dig mycket med ont och stramt efteråt.

Vårat fina sommarväder verkar gå mot slut enl. väderrapport. Denna aapril var den varmaste i mannaminne. Man hoppas den kommer tillbaka lite mera normalt s a s.

Nu ska jag hämta Caolin på jobbet. Sen sk ajag ladda skype på nytt. Kram jdvjvbf

2009-05-02 @ 21:35:57
Postat av: bk

aj aj ser ont ut Hoppas brännan inte vållar för mycket besvär.

2009-05-03 @ 07:38:24
Postat av: S

Oj oj, du ser ut som en kräfta:)

Hoppas du inte flagar bort.

Kramar!

2009-05-03 @ 09:25:27
Postat av: Erik

S: Det känns bättre idag.

:)

Kramar!

2009-05-03 @ 18:28:16
URL: http://uhilaos.blogg.se/
Postat av: Hans,Edvin och Axel

Heej:D på dig

Skaffa en halmhatt så blir det bra

2009-05-05 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0