Förberett lite frågor

Idag har jag förberett lite frågor inför morgondagen då vi ska ha träff med fotbollsgruppen.
Jag kommer ställa frågor till dem om delegering, ansvar, tid, plats m.m.
Sen har jag tagit fram en fotbollsritning ifall de vill diskutera positioner och taktik :)

Vid lunchtid kom det rejäla åskblixtar och regnskurar. Jag fick stanna kvar lite längre på restaurangen. Jag var hungrig på ris idag men de andra valde äta nudlar. Varje dag äter vi ris eller nudlar eller både och.

Senare på kvällen besökte vi Oudalays systers hem. Det var jättefint och stort. En döv kille från Tyskland är på besök här i Laos. Oudalay hjälper honom och ta sig fram. Han var jättelätt att prata med och rolig!! Full med energi!

Här ett gruppfoto av oss som var hos Oudalays syster Oudalam.

Härlig stämning!

Hur har ni det i Sverige?

Kommentarer
Postat av: AKK

Härlig bild hörudu.Trivsam. Jag går ut i solen och tror att det är varmt och skönt men icke Det snål blåser kall vind och jacka får man verkligen behålla på. Annars allt bra och som vanligt s a s.

Kram på rej

2009-05-12 @ 22:11:39
Postat av: Linda

Hej på dig Erik! Vilka härliga bilder och vad kul att läsa om allt du gör och får vara med om! Häftigt! Hoppas att allt är bra med dig. Vi mår fint här. Håller på att planera årets fest, som du har fått en inbjudan om i dagarna... visst är du hemma den 26 september? Det får vi höras närmare om, haha ;). Ha det så jättebra, vi hörs! kram Linda och familjen

2009-05-13 @ 20:10:18
Postat av: Erik

Linda:

Hej! Kul att du läser och skriver.

Låter spännande med en fest.

Väntar nyfiken på inbjudan :P

2009-05-13 @ 21:01:30
URL: http://uhilaos.blogg.se/erik
Postat av: Johanna

Fullt fart hos dig, liksom för mig i Mariestad. Snart ska jag resa först till Falun och sen till Karlskrona. Hihi! Nu har vi slutat att spela badminton och börjar med tennis istället. Imorgon ska de får se action från mig. =)

Kram på dig!

2009-05-13 @ 22:47:55
Postat av: ulla knutsson

Hej du gamle Erik, jag ser att du är med om en hel del. verkar både spännande och roligt. Som du sett händer det grejer här hemma den 26 september. nyfiken? kramar

2009-05-14 @ 20:40:39
Postat av: Birgitta K

Oj, vad mycket ni fått att ordna med. Hoppas ni får bra hjälp. Verkligen tvära kast. Vi håller tummarna för bästa lösning.

2009-05-14 @ 22:15:02
Postat av: S

Hoppas ni löser ert visumproblem på ett smidigt sätt.

Böter lät ju inte kul direkt.



Men ni löser det säkert.

Kram/ S

2009-05-15 @ 08:22:08
Postat av: Erik

Ulla: Ja, jag är nyfiken på vad som händer 26:e :) Kanske får inbjudan på mail framöver?



S: Böter på 300$ plus tvungen åka till Thailand imorgon. 60$ till.



Kram :)

2009-05-15 @ 08:41:55
URL: http://uhilaos.blogg.se/erik
Postat av: S

Måste ni stanna i Thailand länge?

Eller blir det bara en dagsresa?

2009-05-15 @ 08:54:50
Postat av: Erik

Blir typ en halvdag i Nong Khai som ligger på andra sidan Friendship Bridge i Thailand.

2009-05-15 @ 16:14:48
URL: http://uhilaos.blogg.se/erik
Postat av: Linda

Halloj, du är så nyfiken... hihi Mailar omedelbart över en tjusig inbjudan! En i snyggare förpackning liger nog hos mor o far din just nu... ha det / Linda

2009-05-15 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0