Helg.


1. Jag i den snygga hjälmen *not*
2. Vägen in mot centrum.


Nu är det helg och det ska bli riktigt skönt faktiskt. Det kommer säkert hända massa saker ändå men kommer i alla fall få sova ut. Imorrn blir det eventuellt Morning Market med tjejerna Monita, Phanita och Vilayvone runt lunch tid. Därefter ska jag eventuellt följa med Suphin och några andra från LDPA på karaoke. Nejnej, jag ska inte sjunga utan ska agera stöd för dem som är villiga att ställa upp och sjunga för det kommer inte jag vara :-P Sånna behövs också, visste du inte det?

På söndag blir det förmodligen att besöka Buddha Park eller som Laoterna själva säger Xieng Khuan som ligger ca 25 km sydöst om Vientiane. En park med massa cementstatyer.

Have a nice weekend and good night!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Buddhaparken är ascool! Hoppas ni får ett trevligt besök där! :)

2009-05-09 @ 11:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.