Packning på gång.

Hela dagen idag kommer bestå i att packa. Det blev ingen "smygstart" på packningen igår. Inte helt oväntat när det gäller mig. Jag brukar alltid skjuta upp det till sista minuten. Idag måste jag i alla fall få det gjort för imorgon åker jag som sagt till Stockholm. Ingen bebis än, för er som läst det tidigare inlägget.

Istället för att packa hade jag lite annat kul för mig. Jag och Pelle var ut och åt med Anders och Marie på resturangen Saigon, mycket god mat. Därefter blev det en spelkväll med en omgång Alias som jag och Pelle vann. Vi hann också med två omgångar blokus, där jag vann första omgången. Andra omgången var alla tre på mig så hade inte någon större chans. Väldigt trevlig kväll var det i alla fall. Typiskt nog hade jag inte kameran med mig.

Resten av dagen kommer bestå av fajitas, ett lost-avsnitt, förmodligen en film, coca cola, cheez cruncherz och såklart att packa klart allt. Nästa gång jag bloggar befinner jag mig nog i Laos, får jag tillfälle så ska jag skriva innan dess. Jag kanske hittar en dator på Bangkoks flygplats där vi har 5 timmars väntetid om jag minns rätt.


På återseende :)
Jag är påvääääääääääg!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu har jag hittat hit jag med! Vad roligt att du ska till Laos! Har lagt till dig i min bloglovin-lista så jag kommer att följa din resa. :) Kram Sofia

2009-03-28 @ 22:18:43
URL: http://sosia.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.