Muppblogg

Nu har jag återgått till ursprungsinställningarna med en urtrist design. Bara för att se om det är något som muppar sig i själva designen jag hade.

Eftersom jag inte kan se mina förändringar förrän efter 1-2 dygn så vet jag inte alls hur bloggen ser ut för er hemma i Sverige. Verkar som någon måste granska det som läggs upp eller något... Ni får testa kommentera, även om ni inte har något att säga. Skriv vad som helst, ett "Hej", en bokstav, ja vad som helst. Så får vi se om det funkar. Hoppas, jag vill ju att ni ska kunna kommentera mina inlägg.



Kommentera på!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vi testar att skriva nåt här! Kram!!!!!!!

2009-04-21 @ 10:02:29
Postat av: Helena

Nu funkar det äntligen! Funkade inte förut och trodde det var något fel just då bara. Men ja, hade nog något med inställningarna att göra lr så.. Konstigt. Hoppas det fixar sig på ngt sätt.. hmm.. Ha det suuuper! Måste dra o jobba nu :p.. Men sköt om dig och snaaart är du hemma igen! Tiden går FORT när man är utomlands, vips så är man i Sverige igen. Njut när du är där :). Kraaampuss!

2009-04-21 @ 10:05:49
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: Margareta Westman

Hej Sara!



Hoppas du får ordning på din fina blogg jättekul att se alla bilder.



Kramar faster

2009-04-21 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.