Ledarutbildningen avslutad

Helt avslutad är inte ledarutbildningen utan vi har mest haft tung teori och diskuterat mycket vad man behöver tänka på för att arrangera aktiviteter.

Vi kommer ha träffar längre fram och arrangera aktiviteter. Vi hoppas då att ledarutbildningen kommer till nytta så de själva kan arrangera egen aktivitet. Jag och Sara kommer då fungera som stöd/resurs personer och hjälpa dem i arbetet.

På måndagen delade vi in oss i 5 grupper.

1. Bageri 2. Massage 3. Sy/hantverk 4. Fotboll 5. Teckenspråk för hörande.

Grupperna var ungefär lika stora.

De fick lära sig att delegera ansvar och arbete till alla i respektive grupp.
Använda sig av checklista och underskrifter som ett tydligt exempel på att man har ansvar för att planera förbereda något inför en aktivitet.

Berättar något


Går igenom checklista för deltagare som har hand om bageriet.


Soulidet intar en fotbollspose

Kommentarer
Postat av: Jossy

Hur många är deltagare?

2009-05-06 @ 13:06:03
Postat av: Carro

Heej!

Vilket bra jobb ni gör! Jag hade nog aldrig förstått vad de säger och inte de vad jag säger heller. Det verkar flyta på bra ju=)

Glöm inte solkrämen Erik!, du kommer väl ihåg vad jag sa innan du åkte? ;)

Kram Carro

2009-05-06 @ 14:03:45
Postat av: Erik

Jossy: 25-27 ungefär. Trodde det skulle bli bara 10 :)



Carro: Tack för komplimangen!

Ja, det med solkräm får jag tänka mer på. Iaf om jag ska vistas i solen en längre tid. :)

2009-05-06 @ 15:21:09
URL: http://uhilaos.blogg.se/
Postat av: S

Trevligt med en ny header

Världens blåaste ögon ;-)



Kram!

2009-05-06 @ 18:06:48
Postat av: Birgitta K

Har läst, att du fått ett jättebra tips av Hans, Edvin o Axel, ser fram emot att få se detta.



Fin ögonkontakt!

Bästa hälsningar från oss alla!

2009-05-06 @ 20:06:22
Postat av: AKK

Hej!Håller med S De e fina ögon och ljus du har.

Det verkar flyta på bra för dig. Fast det visste jag nog. Kul att läsa från dig på våran gemensamma sida. Nu ska jag ut och köpa lite mat. Det regnar.....är kallt.......kram

2009-05-07 @ 12:40:48
Postat av: Marina Lilja

Hej..hoppas allt e bra med dig i värmen....Såg att de stod om er i auris tidningen som jag fick hem idag.....Spännande att läsa på bloggen ....kul....

2009-05-08 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0