Söndag

Då var det söndag igen. Denna söndagen kändes lite lugnare än föregående söndag.

Inte gjort så mycket idag mest varit tyst idag och strosat omkring lite försiktigt. Suphin, Phanita och Villayvonne besökte mig och Sara och pratade lite om Vang Vieng som vi ska till imorgon måndag.

Jag ska fira nyår i tre dagar i en stad som ligger 3-4 timmar härifrån.
Kommer tillbaka på onsdag kväll säkert jättetrött.

Inte så mycket och säga om just denna söndagen. Det gick förbi ett par getter utanför där jag bor...

Hoppas den svenska påskhögtiden har varit kul! :)

Getter får vandra ganska så fritt där vi bor.

Kommentarer
Postat av: S

Söööt liten get =)

Hoppas ni får ett trevligt nyårsfirande.



Massa soliga kramar fån ett varmt Sverige

2009-04-12 @ 22:03:16
Postat av: Michel

Hejsan Erik!! Har nu läst igenom det du skrivit med förtjusning. Bra o roligt skrivit! Ser fram emot att följa eran resa.. Sköt om er! /Michel (din kusins vad det nu är, sambo man, make pojke, tillhörighet....)

2009-04-13 @ 17:04:10
Postat av: Birgitta K

Skönt att du har tagit en slappar söndag.Intressant att läsa hur ni har det där nere.

2009-04-13 @ 17:25:29
Postat av: mormor

Nu har jag oxå läst hur du har det.

Mycket intressant.

Sköt om dig.

Kära hälsningar mormor

2009-04-13 @ 19:57:37
Postat av: AKK

Hej Erik!

Du har väl kommit tillbaka från ett häftigt minnesvärt nyårsfirande nu kan jag tro. vi har ju just avklarat påsk och det har varit bra med skönt vårväder. Mycket får du se och lära , läsa dina storys, väldigt intressant de e. Det blev ju ett rim

Kram från oss

2009-04-14 @ 22:30:42
Postat av: AKK

Nej det blev inget rim för jag ändra ordföljd. Skriver inte så väl som du.

2009-04-14 @ 22:32:22
Postat av: Erik

Den där plastfolien vid geten är våra fd sopor. Vi vet inte var vi ska göra av dem vi trodde de skulle stå utanför men så vart hundarna där och nu är allt nästan borttuggat.



Ska fråga kanadensaren på andra sidan vägen hur man bär sig åt...

2009-04-16 @ 18:22:53
URL: http://uhilaos.blogg.se/erik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0