Fredag

Tiden går fort här för en själv. Även om man tycker att det mesta går långsamt här i Laos så blir jag själv förvånad att det snart är 1 månad sen vi kom hit.

Hur har ni haft det med tempot i Sverige? :)

Idag håller jag på med att göra värderingsövningar. Rätt kul faktiskt att arbeta med diverse frågor som man ska ta upp på ledarutbildningen. Jag ska använda mig av en övning som kallas fyra hörn.




Tack för alla värmande kommentarer från förra inlägget :) Det var härligt och få läsa dem!

Bifogar med en bild då jag åt på en koreansk restaurang i måndags. Gott!

Äter koreansk mat med ett gäng :) God mat!

Kommentarer
Postat av: Big Brother J

Hoppas att det funkar bra för er där nere, här hemma är allt som vanligt.

Vädret lite bättre nu , varmt och skönt för att vara här. Ha det gött.

2009-04-26 @ 09:16:07
Postat av: Birgitta K

2009-04-26 @ 09:58:51
Postat av: bk

Hoppas på en bra dag för er i morgon, måndag. Ta det lugnt så fixar det sig, Det är pirrigt med Premiär. D

Skickar goa kramar o big power.Sköt om dig.

2009-04-26 @ 11:13:43
Postat av: AKK

Hej Erik! Nu verkar du kommit i form igen. Nya utmaningar och jag vet du fixar det, galant. Lessen jag inte hann med i det inlägget då det va kämpiga dagar, men kanske tur för dig samtidigt. Du vet ju vad jag känner och hur långt kunde detta inlägg blivit då ...... här är allt som vanligt fast det är ju det där med sommarvärme - helt tokigt ju, men skönt. Idag har Caro och jag varit på Emelie Tängs dotter dop. De va fint och en riktigt bra präst som kompa som en bluesartist i psalmerna, trots att det var högmässa med nattvard. Hade de gött i hörnen. Vi hörs Ta väl hand om dig. Kram från jejdbfisdv

2009-04-26 @ 21:43:50
Postat av: Carro

Mmm koreansk mat är gott! Kämpa på Erik, det går upp o ner det där med hemlängtan, men när det kommer får man bara försöka härda ut krasst sagt, det är lättare sagt än gjort i de stunderna men det går tillbaka. Du vet ju att vi finns här hemma!

Ja jösses vad tiden går fort, en månad redan.. Låter bra med fyrahörnövningar. Här går det också fort. Igår var jag iväg på en "riktig" danskväll med bugg o gejer. Även om medelåldern låg långt över min var det riktigt kul och idag har jag träningsvärk i vaderna:)

Vi hörs, keep up the good work! Kram kusin

2009-04-26 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0