Luang Prabang

Vi har nu två dagar haft möte och aktivitet med en organisation från Thailand. Det har varit jätteintressant, men mer om det skriver jag om i nästa vecka. Vi ska strax iväg och äta för att sedan sätta oss på en buss upp mot staden Luang Prabang. Bussresan ska ta runt 8-9 timmar. Lång tid, så det är tur att jag har lite vana från att åka upp till Örnsköldsvik emellanåt från Örebro, den resan tar dock inte riktigt så lång tid...

Skriver mer när jag är tillbaka i Vientiane på söndag/måndag.



Kommentarer
Postat av: Sofia

tackar! det känns helt fantastiskt och spännande! ser att du har det bra i laos, det har varit roligt att läsa om din vistelse därborta. snart är det väl inte långt kvar tills hemresan? hur känns det? kram

2009-05-29 @ 22:46:29
URL: http://sosia.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.