Bangkok

Nu ar vi i Bangkok.
Jag sitter just nu pa ett internet cafe och det ar jattefuktigt och varmt. Man kanner sig inte precis jattefrasch. Resan hit gick i alla fall riktigt bra. Dock ratt drygt att flyga i lite mer an 10 timmar. Vi ska nu vanta nagra timmar till nasta flyg gar, mot Vientiane, det flyget avgar 11.45 (thailandsk tid). Klockan ar 06.30 har nu, i Sverige ar den 01.30, sa vi ligger ungefar 5 timmar fore.

Jag kommer att uppdatera mera nar vi val ar framme i Laos och Vientiane. Nu vet ni i alla fall att jag overlevt forsta flygresan.


Kommentarer
Postat av: Jossy

Skönt att det gick bra för er. :)

2009-03-31 @ 15:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.