Överlevt magsjukan

Nu är jag nästan helt återställd från magsjukan. Magen är fortfarande inte 100 procentigt bra än men... Jag lyckades äta ikväll i alla fall. Matlusten är så gott som tillbaka. Jag känner mig fortfarande lite smått orkeslös men om någon dag borde jag vara mig själv igen. Jag slapp även mer spyattacker efter de åtta som jag berättade om i förra inlägget. Det är jag glad för.

Jag har inte många dagar kvar här i Laos nu, det känns både och. Det ska bli skönt att komma hem och få träffa alla igen, och få äta svensk mat. Slippa ris och nudlar för ett tag. Samtidigt som det känns trist att lämna Laos, alla människor jag lärt känna och livet här. Jag kommer absolut försöka åka tillbaka hit igen.




------------------------------------

Tänkte att jag skulle ha en frågestund, så ställ massor med frågor om min vistelse i Laos,
kring jobbet här eller om det är något annat du skulle vilja veta. Så ska jag svara så fort jag kan...


------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Birgitta K

Hoppas energin är tillbaka efter magsjukan.

Du har fotat såå fina blommor! Är det planteringar el vilda?

2009-06-07 @ 11:55:50
Postat av: Sofia

Hej! Tänk vad fort tiden har gått, det var ju nyss du åkte! Funderar ut några frågor.... Vad är det bästa med Laos och det sämsta? Din bästa upplevelse av Laos? Några ställen i Laos som du kan rekommendera ifall man skulle åka dit nån gång? Vad var godast, äckligast resp konstigast att äta? :) Vad händer nu med ert projekt, kommer ni att följa upp det på nåt sätt? Kram

2009-06-07 @ 12:56:31
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

gud vilken fin blogg?!



När flytta du till Laos?

2009-06-07 @ 13:06:33
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: Margareta Westman

Hej!

Vad skönt att magen fungerar igen. Njut nu av dom sista dagarna du har kvar där borta, och ta med lite värme hem till oss. I går snöade och haglade det mellan Solberg och Mossa.

Kramar faster

2009-06-07 @ 19:58:22
Postat av: bk

[email protected]

2009-06-10 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.