Härnösand, 25 jan - 6 feb

För ca. två timmar sen anlände jag till snöiga Härnösand. Massa snö, om man jämför med Örebro där allt smält bort. Bilder kommer under veckan. Det är alltså redan dags för Sidas praktikantutbildning. Kommer befinna mig i Härnösand de två närmsta veckorna. Känns kul men samtidigt tror jag att jag håller på att bli sjuk och det är inte lika kul, inte så lämpligt att bli sjuk nu. Därför blir det också en tidig kväll för min del, har dock redan sovit massa timmar på tåget även om man inte precis sover så bra sittandes i en tågvagn. Resan tog ca. 8 timmar, startade 11.45 i Örebro och va framme i mitt rum kl 20.00.

Nej, nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.