LDPA:s office

Imorse tog jag med mig filmkameran hit till kontoret. Så under förmiddagen roade jag mig bland annat med att filma min arbetsplats här i Vientiane. Det tog runt en till två timmar att ladda upp den ca fyra minuters filmen på youtube.com. Internet är alltså inte snabbast här som ni förstår. Jag lyckades i alla fall få upp den på youtube  och här på bloggen och det är huvudsaken. Hoppas den fungerar för er. Jag har inte lyckats kolla igenom hela filmen på grund av det sega internet här.



Nå, vad tycks om min arbetsplats? :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!



kul att se hur det ser ut där ni jobbar. Lycka till med undervisningen! klok inställning, att allt blir inte som man tänkt sig :) Kram

2009-04-23 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.