Förberedelser...

... inför måndagens ledarutbildningsstart. Jag sitter och fixar med schemat för de fyra inplanerade tillfällena vi ska träffa Deaf Units medlemmar och ha ledarutbildning. Igår och idag har 30 medlemmar blivit inbjudna, återstår att se om alla kommer, och om alla är intresserade av att fortsätta efter måndagens pass. Förhoppningsvis är dem det. Det är många smågrejer man måste tänka på. Allt i från om Deaf Unit har pennor som deltagarna kan använda till att boka stolar och se till att alla kommer hit och framförallt att vi som ska hålla i kursen vet vad vi ska säga när måndagen är här.


Bildbeskrivning:
Så här ser alltså min arbetsplats ut för tillfället. Datorn där jag jobbar med att få till ett schema, för de fyra tillfällena , massa papper med medlemmarnas namn, scheman, ledarmaterialet och en kom ihåg lapp för att komma ihåg att fixa med allt innan helgen är här. Såklart en flaska vatten och har idag även med mig lite dadlar (min nya favorit) och några bananer som är köpta på marknaden i närheten av där jag bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.