Elsäkerhet

Tänkte bara delge er i Sverige om en grej som jag lade märke till redan första dagen här i Vientiane. Elsäkerheten är inte den bästa. På vissa gator hänger el ledningarna ända ner till gatorna. Jag ska försöka ta en bild så fort jag får möjlighet. Oftast åker man vespa när man får syn på det och då är det inte riktigt läge för att plocka fram kameran. Elkontakterna sitter oftast inte heller fast i väggen utan hänger en bit ifrån.

Denna bild kommer från Patuxay som vi besökte i söndags, nå vad säger ni om elsäkerheten?


Kommentarer
Postat av: Jossy

Hehe! Jag har sett lite värre, men det är klockrent.

2009-04-08 @ 15:23:28
Postat av: Leif

Nice. :) Extra fint är det när man ser hur det ser ut med elsäkerheten i badrum och andra våtutrymmen.

2009-04-19 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.