Ledarutbildningen har börjat!

Idag började jag med ledarutbildningen tillsammans med Sara.

Det var kul att få träffa medlemmarna. Många jag träffat förut men också en del nya ansikten. De antecknade flitigt men senare visade det sig att det var lite segt och förstå vad vi pratade om. Så vi kommer lägga om lite inför imorgon med lite aktiviteter så att de inte blir trötta av att bara sitta.

Jag var inte speciellt nervös innan jag skulle prata men tycker själv jag kunde läst på lite mer innan så att man slappa läsa innantill så mycket. Det är något man kan bli bättre på :)

Det var kul med knutenövningarna!

Här kommer en film på knutenövningen!


Kommentarer
Postat av: bk

Härligt att läsa dagen ord. Hoppas på god fortsättning. Vilket bra jobb ni gör

2009-04-27 @ 19:52:52
Postat av: S

Det ser roligt ut =)

Hoppas allt går bra i fortsättningen också.



Här hemma lunkar allt på i sin normala takt, slltså snabbt som vinden.

Veckorna flyger iväg occh man hinner inte allt man tänkt sig.

Vädret har gjort att vi har massor att göra på jobbet och det i sin tur har lett till massa övertid för lilla mig =)

Men det har varit roligt så det gör ingenting.



Håll tummarna för mig imorgon när jag ska söka lyckan vidare.



Miss U lots =)

Kramar

2009-04-27 @ 19:54:11
Postat av: Erik

Jag håller tummarna! :)

Lycka till!

2009-04-29 @ 07:03:49
URL: http://uhilaos.blogg.se/erik
Postat av: AKK

Kul Erik att få se en film på dig in action. Det låter jättebra det ni gör. BRA.

Vi hörs

2009-04-29 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0