UHs årsmöte

I helgen var jag (Lovisa), Anna och Sofia på UH:s årsmöte i Örebro. Det var ett mycket trevligt årsmöte och det fanns flera anledningar till att vi var där, men framförallt var vi där för att informera om Laosgruppens arbete i Laos. Jag och Sofia höll i en presentation, där vi berättade lite om Erik och Saras vistelse i Laos. Visade bilder och svarade på frågor. Vi hoppas att vi även i fortsättningen kommer få frågor om projektet och att alla våra medlemmar förstår hur stort det här projektet är. Vi i Laosgruppen har varit lite dåliga med att förmedla det tror jag. Det är inte många organisationer i vår storlek som har lyckats med ett projekt i den här storleken!

Sofia tog en bild med Annas kamera från vilken vinkel vi såg årsmötet. Förhoppningsvis kommer den upp snart :)

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Susanne Gärtner

Informationen var jätte intressant och jag tror som sagt inte det är många som har förstått hur stort det här är! Ni har verkligen gjort ett hästjobb och ser gärna framemot flera rapporter och förslag hur ni/vi ska jobba vidare med LAOS! Åter igen tack för en mycket bra information! kram

2009-04-29 @ 12:36:46
URL: http://susanne25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0