Sofia

Sofia de är jag!

Jag är född 1982, hörselskladad sedan 2 års ålder. Har varit aktiv i UH sedan jag var 15 år. Började som medlem i Stockholm, och gick sedan över till att vara ledare på ungdomsgården HiSUS samt på massa läger både lokalt och på riksninvå.


Har varit med i Laosgruppen från start och från början var tanken att jag skulle åka ner som praktikant, men av olika skäll passade de inte. Så jag har fortfarande inte varit nere i Laos, men målet är att jag en dag ska ta mig ner och se hur det är där nere.  


Jag är inte den som bloggar och kommer nog därför inte uppdattera min egen blogg så ofte, utan hänvisar till "huvud"bloggen http://uhilaos.blogg.se och även till Sara och Eriks bloggar. Länkar till deras blogg hittar du i "huvud"bloggen.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0