Artikel/artiklar

Följ min blogg med bloglovin

Igår fick jag ett mail av Ulrika på HRF
, hon som intervjuade mig för Auris innan jag åkte iväg till Laos, hon berättade att artikeln nu var klar och att tidningen var på väg. Det bästa va att hon också bifogade en länk där jag kunde läsa artikeln redan nu. Jag får ju tidningen hem till Sverige men för att kunna läsa den kommer jag ju få vänta tills jag åkt hem.

Så jag tänkte nu dela med mig av artikeln som hon skrev utifrån intervjun. Den går att läsas på:
http://hrf.se/upload/3662/AURIS0901s12-17.pdf

Jag har dessutom blivit tillfrågad att skriva en artikel till Dövas Tidning så ska under nästa vecka skriva den. Kul att ha kvar sen. En artikel från HRF som var innan jag åkte, sen den som jag ska skriva till Dövas Tidning kommer ju handla om första månaden här i Laos, sen blir det nog någon artikel när jag kommit hem också. Olika perspektiv beroende på var i tiden jag befinner mig.

__

Nu ska jag snart ha möte med Deaf Unit, där vi ska lägga upp en planering för vår tid här. När vi ska göra vad och så vidare. Blir enklare för oss alla om vi har en plan för hur vårt arbete ska se ut. Var på förmiddagen med på ett möte som Deaf Unit och deras styrelse hade. Där jag fick höra om några projekt som de har inplanerade men även nya projekt som de hoppas på att få starta. Väldigt intressant att få höra vad dem jobbar med, utöver att vi är här. De har en hel del på gång även om jag tidigare inte sett så mycket av det.

Nu är det möte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Follow Sara S
Klicka på bilden ovan för att
prenumerera på min blogg
med bloglovin'.