Sondag

Det ar sondag idagf men det kanns inte som en sondag. Men snart far man val lugna ner sig och slappa lite lite ocksa och njuta av ett laotiskt lugn som det egentligen ska vara.

Idag har jag och Sara hangt med tva vanner och kikat pa triumfbagen. Det var kul och en riktig stor byggnad. Sen akte vi och handlade lite grejer och mat pa en marknad. Var ratt svart att se kott och grejer ligga framme utan att en minsta smula av ackel infinna sig i magen. Brr. Men anda! sa kopte jag och Sara en grisbit for att ata nagot till kvallen. Vi struntade i lunchen alla timmar bara flyger forbi nar man umgas med laotier.

For egen del ar det ganska sa dumt att slarva med fasta maltider sa dar far jag personligen skarpa till mig.
Men man har kul nar man far se massor med sevardheter.

Nu ska jag resa pa mig och kopa lite dricka tror jag och lasa runt hur senaste nytt ar i Sverige eller nagot.
Gick inte att ladda upp bilder idag hade tankte gora det. Nagot fel pa denna internetcafe dator.
Internetcafet ligger inte sa langt fran boendet. Vagen dit ar lite skrumpligt och ojamn...

Ha de gott tills nasta gang

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: bk

Intressant att läsa hur ni har det i Laos.

2009-04-08 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0